Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Assistent Inkoop


Functie

Assistent Inkoper

Ben jij klaar om jouw inkoopskills naar een hoger niveau te tillen? Dan is dit je kans: bij Intergamma – de organisatie achter de bouwmarkten van GAMMA en Karwei, zowel in België als in Nederland –zoeken we een Assistent Inkoper. Word jij straks medeverantwoordelijk voor het inkopen van sanitair, één van onze productgroepen? Solliciteer dan nu!

Dit wordt jouw klus

Tegen de beste voorwaarden goede producten inkopen. Dat is wat onze afdeling Inkoop doet. Als Assistent Inkoper heb je veel contact met leveranciers. Zo schakel je het ene moment over lopende commerciële en administratieve zaken, het andere moment bereid je tenderdocumenten voor en schrijf je artikelspecificaties uit voor een aanbesteding. Verder ondersteun je bij het ontwikkelen van nieuwe producten en ben je het eerste aanspreekpunt voor onze toeleveranciers. Ook onderhoud je een korte lijns communicatie met onze afdeling Supply Chain over de leverprestaties van de producten in jouw assortimentsgroep.

Dit wordt jouw takenpakket:

  • Je doet de voorbereiding en assistentie van tendertrajecten, waardoor we de juiste leveranciers selecteren voor onze assortiment.
  • Je selecteert en maakt offertes.
  • Je helpt bij het maken van de definitieve assortimentselectie en zorgt voor de correcte specificatie van de assortimenten.
  • Ziet erop toe dat ons assortiment voldoet aan de wet- en regelgeving en aan onze interne eisen. Hiervoor werk je samen met onze afdeling Kwaliteitsmanagement.
  • Verantwoordelijk voor de juiste en correcte artikeldata voor onze formules GAMMA en Karwei.
  • Je zorgt voor een correct contractbeheer.
  • Het volgen van prijsontwikkelingen in de markt met behulp van slimme software.
  • Je monitort en onderneemt actie op de prestaties van de leveranciers.
  • Het beantwoorden van relevante vragen vanuit de bouwmarkten of van onze klanten.

Organisatie en team

Intergamma is de organisatie achter GAMMA en Karwei. Met bijna 400 bouwmarkten en zo’n 10.000 collega’s zijn we de grootste retailer in de doe-het-zelfmarkt in Nederland en in België. Wij investeren in een duurzame, toekomstbestendige dienstverlening. Het is onze missie om hét favoriete adres voor te zijn in de huis- en tuinmarkt. Dit doen we door klanten te helpen met échte oplossingen om van hun huis een echt thuis te maken.

Als Assistent Inkoper maak je deel uit van de afdeling Inkoop. In jouw rol werk je veel samen met verschillende Inkopers en Assistent Inkopers die verantwoordelijk zijn voor verschillende assortimenten. Als Assistent Inkoper rapporteer jij altijd aan jouw Inkoper waarmee je een duo vormt. Samen met de Inkoper en collega’s van Category Management, Planning en Datamanagement werk je nauw samen aan een productcategorietafel. Verder werk je met collega’s samen van o.a. de afdelingen Kwaliteitsmanagement, Spacemanagement, Supply Chain Management, Klantenservice en Business Control.

Jouw profiel

Dit ben jij:

Om bij Intergamma te werken hoef je geen ervaren klusser of interieur-stylist te zijn. Wel ben je nieuwsgierig naar het assortiment, werk je graag samen en vind je het fijn om in een team te werken. Je bent graag bezig en houd van afwisseling in je werk. In ons ideaalplaatje past verder:

  • Een bachelor opleiding in een relevante opleiding.
  • Aantoonbare werkervaring is mooi meegenomen maar enthousiasme en motivatie voor deze baan is net zo belangrijk.
  • Je werkt georganiseerd en hebt je administratie op orde (artikeldata, technische dossiers, inspecties, etc.).
  • Je bent goed met cijfers.
  • Je bent een leuke collega die behalve hard werken ook van gezelligheid houdt.
  • Bereid om met enige regelmaat vanuit ons kantoor in Leusden te werken
  • De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorstellen
  • Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, referenties van de leveranciers, ...)
  • Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opstellen
  • Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen
  • Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers
  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)

Aanbod

Als Assistent Inkoper krijg je van ons:

  • een marktconform bruto maandloon aangevuld met extra legale voordelen (maaltijdcheque’s, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, .. )
  • een contract van onbepaalde duur.
  • volop mogelijkheden tot opleiding en doorgroeien.
  • Flexibel werken door glijtijden en thuiswerkdagen.
  • 15% korting op het assortiment van GAMMA.
  • de mogelijkheid om impact te maken op grote schaal: Intergamma is één van de grootste retailers en marktleider in do-it-yourself.

Sla nu de spijker op z’n kop!

Word jij onze nieuwe Assistent Inkoper? Reageer dan snel via de button met jouw cv en motivatiebrief. Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met Joyce Gamby (HR Business Partner) via hrm@intergamma.be

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren

Joyce Gamby
032025300
hrm@intergamma.be

Solliciteren